Väntar på mamma

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska hämta mig i skolan. Sen ska jag direkt ut till stallet och göra iordning inför träningen för Karina ikväll. Vi åker vid fem med mor och dotter :) 
Det kan verkligen behövas en träning med Flamman nu, för vi är inne i en slags svacka. Men det börjar gå lite uppåt nu och förhoppningsvis är vi snart i toppform igen. 

Sötnosen med värmekudde på rumpan.


» Fanny

Hej Alva!
Jag har ett par fina bilder på dig & din ponny ifrån SM, och jag undrar om du vill att jag ska sända dem till dig?
Vart kan jag isåfall skicka dem? :)

Med vänlig hälsning Fanny

Svar: Hej! Åh så kul att du fångade oss på bild! Du får jättegärna skicka dom till [email protected] (mail). Min riktiga mail har slutat att fungera så nu får skolmailen agera stand-in ;)
Alva Liew

2013-11-20 // 18:36:03

pokoje w augustowie www.noclegiwaugustowie.pl
noclegi nad jeziorem bialym augustow https://www.noclegiwaugustowie.pl/bialowieza-noclegi-podlaskie

2022-06-29 // 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback