25/11 2012 - 1/1 2013

 
Det har hänt ganska mycket under den här perioden. Jag ska försöka kategorisera dom så det blir enklare att läsa.
 
Jag:
Det har ju varit julafton och jag fick en massa fina saker.
♥ iPhone 5
♥ En boxgadin
♥ Ett schabrak
♥ En blå uvex-hjälm
♥ Två par BackonTrack damasker
♥ Lackboots med fårskinn
♥ 2200 kr
♥ 200 kr i presentkort på Hööks
♥ 200 kr i presentkort på H&M
♥ 200 kr i presentkort på bio
♥ Godis
♥ Skal till iPhone
♥ Halsband
♥ Reflex
♥ Strumpor
 
Jag har också blivit nominerad till Årets Dressyrryttare, Pony på Ridsportgalan i östergötland om 26 dagar!!
 
 
Flamman:
Det går i en väldig fart framåt med Flamman! Det är så roligt! Vi har filmat några träningar och man ser stor skillnad från första till sista. Vi har anmält oss till en LA:1 och en LA:P1 i Linköping i februari. Dags att jaga nationella kval!
 
Loppan:
Hon har gått från nästan friskförklarad till skadad igen. När vi var i Husaby första gången gick vi igenom henne led för led i hela vänster benet. Tillslut hittade de att hon var inflammerad i sidoutskottslederna som sitter uppe vid korset. Hon fick en behandlig där och sedan fick vi åka hem. När det var dags att åka tillbaka en andra gång så hade jag skrittat på henne dagen innan. Hon såg mycket bättre ut, men hon kortade fortfaranmde lite. Hon fick en behandlig till där uppe och vi fick årder om att sätta igång henne med lite tömköring varannan dag. Efter två dagar fick vi släppa ut henne på stor hage igen och då släppte vi ut henne i en annan hage än den hon brukar gå i för i den gick Flamman. Då blev hon väldigt upprörd så hon ställde sig vid staketet och slog med hoven. Då fastade hon i tråden och vips så var hon skadad igen. Veterinären var ute och ultraljudade två gånger och hon såg inget som såg konstigt ut. Hon var väldigt svullen till en början men efter några dagars bytande av iskalla handdukar och stödbandage så gick det ner. Nu har vi fått en tid hos Husaby igen imorgon och jag hoppas att det är bra i benet!
 
Possum:
Han har vintervila just nu så han är det inte så mycket att skriva om.
 
Jag vill önska ett gott nytt år och jag hoppas att 2013 ska bli ett superbra år! Jag är så taggad på att börja tävla med Flamman och jag hoppas att Loppan kommer att blir frisk.
 


» Bea

Hej Alva
Vad glad jag e att höra att det går bra för dig och flamman ! Det gör nig väldigt glad att höra ! Lycka till på tävlingbannorna !
Ha det gött / Bea :)

2013-01-03 // 21:57:26

ååh ja jätte gärna vill jag ha det! du kan skicka dom till [email protected] :)

2013-01-05 // 12:32:32
» Bella

Är du bra på att fixa designer och göra headers? Din blogg är JÄTTEFIN! Behöver en header känner jag och jag är usel på sånt-.- <3

2013-01-07 // 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback