Borde sova

Nu borde jag egentligen sova, men jag har så dåligt samvete över att jag inte har uppdaterat er idag, så det hade nog inte gått ändå...

Imorgon har jag tagit ledigt från skolan för att vi ska åka med Loppan till Husaby. (Återkommer med hur det är med henne i ett senare inlägg då jag vet mer.) Vi ska åka kl 6 och då är det uppstigning kl 4. Inte kul! Men det ska bli spännande att se vad dom säger om henne och vad dom tror att det är för fel.

Idag hela dagen i skolan jobbade vi på våran konsert som vi ska ha nästa torsdag med kören. Hela dagen 9-15 stod vi och sjöng. Tidningen kom med både reporter och filmkamera och jag blev intervjuvad av båda två samt att dom spelade in när jag sjöng solo. Det var pinsamt!

Ha det bra så hörs vi imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback