Galan igår

Jag var som sagt på gala igår. Det var otroligt roligt och jag hade det bäst! Vi (och 747 st till) fick tre rätters middag och bra underhållning. Mellan rätterna var det prisutdelning i 12 olika kategorier. Tyvärr vann inte jag den kategorin som jag var nominerad till, men den som vann var en väldigt värdig vinnare! Jag fick lovande ord när de presenterade de nominerade. Väldigt roligt!
Det var en riktig fest och konfransieren fick säga till flera gånger om att man inte fick dansa på borden ;).
Efter själva galan började efterfesten. Då var det disco i baren. Jag, My Andrén (som också var nominerad till årets dressyrryttare ponny) och två av Mys kompisar gick och dansade nästan till halv två på natten.

Kort och gott: jag hade det väldigt bra och längtar till nästa års gala!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback