Ytterligare än dag...

Nu har det gått ytterligare en dag i mitt än så länge 14 åriga liv. Ja, det var lite djupt, men jag känner mig lite djup idag.

Vi kom hem från vår sommarstuga i eftermiddags. Där jag för övrigt var när jag skrev det förra inlägget. Det är rätt skönt att komma hem, trots att det var skönt att komma bort ett tag. Man behöver en semester lite då och då!

När jag kom hem gick jag ut och red Flamman. I tisdags red Karina henne, för att rida igenom lite strul som vi haft. Hon var hög och styv i början, så som hon var varit ett tag nu. Då är det så otroligt svårt att få något grepp om henne och hon släpper ryggen och rinner iväg.
Så var det lite idag också. Fast det kändes att Karina fick igenom det i tisdags, för i skritten var hon väldigt fin. Sen så liksom fastnade hon på vägen från bakbenen till munnen någonstans. Men vi har bokat in flera träningar för Karina nu i veckorna innan SM. Det är ju bara knappt två veckor kvar!! Är såå taggad!

Possum har varit hos Amanda nu när vi bar borta. Tindra, Amandas lillasyster, har ridit honom lite. Lite i skogen, lite dressyr och han har tillochmed hoppat några skutt. Det var så kul sa han! Rullat sig har han också gjort. Så det gick att rita på honom för allt damm som fastnat i pälsen ;).

Skriva ett inlägg halv 12 på natten kanske inte är det mest optimala, så ni får nog ha lite överseende med svenskan i detta inlägg. För jag är tröööött nu...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback