Planering

Dagarna går så fort! de bara flyger iväg! Jag längtar så otroligt mycket till SM, men det är så mycket kvar som ska göras. Jag börjar nästan känna mig lite stressad faktiskt... Men det ordnar sig.
 
Att planera hur hästarna ska gå fram till en tävling tycker jag är viktigt. Det spelar så stor roll hur hästarna har gått i veckan, om dom kan prestera på topp på tävlingen. 
Därför gör jag alltid en planering under de sista dagarna.
 
Tisdag: träna Possum och Flamman för Karina
Onsdag: Skrittjobb med båda. Ställa, böja och flytta de för skänkeln. En liten check så de är lydiga för skänkeln.
Torsdag: Åka till Hammarö så vi är där vid 16. Sedan träna båda hästarna på banan. Se till så att de är framme, igenom i krpooen och på rätt sida om min skänkel.
Fredag - Söndag: Svenska mästerskapen!
Måndag - onsdag: Vila
Och sen börjar skolan på tisdag... Herregud, har sommarlovet ens börjat?
 
En bild från mantorp i maj. En av våra bästa tävlingar. Minnen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback