Jenny igår

Jenny var ju somsagt hos oss igår ockokiller igenom Flamman. Hon tyckte att hon var fin, men hade en liten låsning i vänster sIda på halsen och en aning stelare i stretchninen på högersidan av bäckenet. Med för övrigt var hon jättefin! Hon sa att Flamman hade musklat på sig massor sedan hon var hos henne sist. Det är kul att höra! 
 
Björn, Possums hovslagare var också och skodde Possum igår på eftermiddagen. Han blev så fin så! 
Idag ska jag rida båda i skogen. Flamman skulle ta det lite lugnt i ett par dagar, så det passar bra. Sen tänkte jag att jag ska börja packa lite tills SM. I alla fall mina saker, så jag har lite ordning på vart jag har grejerna. 
 
 
Jenny lasrade Flamman lite på manken också. Ska bli spännande att känna på henne nu, om det blev någon skillnad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback