Godmorgon!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Cornelia ska vakna. Trots att pappa kör röjsåg utanför fönstret så har hon fortfarande inte rört på sig. Hmm.. ;)
 
Idag kommer det en tjej som heter Jenny till Flamman och ska checka henne så hon inte har några låsningar eller annat i kroppen. Hon är en sjukgymnast som riktar sig till både människor och djur, främst hästar. Vi har provat alla möjliga equiterateuter och massörer osv, men vi är absolut mest nöjd med Jenny! 
 
Jag tror att jag och Cornelia bara promenerar med bägge idag. Possum red jag lite lätt på banan igår, och på Flamman red jag en riktig genomkörare i söndags. Hon får ta det lite lugnt nu tycker jag. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback